Imagine

duminică, 22 noiembrie 2009

Yar is Toy, Yaris Toy

Fiorii sunt praf de fericire ce se revarsa peste suflet. Emotia unei jucarii noi insufleteste toata casa... Cate nuante poate avea oare asteptarea?! Adulmec agitatia si nerabdarea din jurul meu.. De cateva zile incerc sa inteleg ce se intampla, insa mi-e greu pentru ca nu stiu tot ce spune mami... De tati ce sa va mai spun, cred ca se pregateste pentru un examen dificil- vorbeste indescifrabil... Haideti sa va impartasesc ce intuiesc eu...
  • Intai de toate cred ca e vorba de o jucarie deosebita Yar is Toy... [Yaris Toyota] ... Zicea ceva si de mine ca o sa fiu fericita si in siguranta cu Yaris Toy.
Cred ca are roti, usi si canta... Sa fie vreun robot? Pai tot spunea - Yaris 1.0 L VVT-i - 5 usi Optimo Oglinzi exterioare reglabile electric, jante 14", aer conditionat cu reglare manuala, radio CD & MP3 cu 4 boxe, computer de bord, geamuri portiere fata actionate electric, airbag-uri frontale sofer + pasager, directie asistata electric , ABS & EBD & BA, inchidere centralizata cu telecomanda...
  • Si cred ca o sa cumpere Yaris Toy dintr-un loc special, printr-un program deosebit, creat special pentru mine. Pai voi ce ati intelege daca ati auzi: facem o alegere optima, fara compromisuri, prin Programul Toyota Optimo.
Astazi am inteles ceva si din ce vorbea tati cu buni. E vorba de o jucarie inteligenta cu forme flluide si linii arcuite, cu interior spatios si practic: combina caracterul practic si designul modern cu inalta calitate si placerea sofatului - Yaris Toy-ota este o alegere inteligenta.
  • In plus am surprins o discutie in care spuneau ca Yaris Toy e foarte moderna si protejeaza natura: cu noua gama de motorizari ce au preluat tehnologia Toyota Optimal Drive, solutii inovatoare de protectie a mediului ce asigura un echilibru excelent intre consumul redus de combustibil, emisiile scazute de noxe ...
Stiu ca jucaria mea Yaris Toy nu e foarte scumpa, pentru ca tati spunea ca preturile promotionale includ reducerea oferita de catre Toyota Romania si reducerea oferita de catre partenerul local.
  • Sa rezumam: e vorba de Yaris Toy-ota - o jucarie inteligenta, sigura, pretioasa, spatioasa, de calitate, surprinzatoare, fiabila, eleganta, acceptabila ca pret, protectoare, practica si moderna, luata printr-un program special Toyota Optimo, o jucarie care ma va face fericita... Oare cand o sa vad Yaris Toy ?! Voi cum credeti ca arata? Pana primesc Yaris Toy-ota, o sa imi fac temele si o sa scriu acest articol pentru SuperBlog 2009... Asa o sa am mai mult timp de petrecut cu Toy-ota inteligenta...

3 comentarii: