Imagine

joi, 19 noiembrie 2009

Cii sau fascinatia sosetelor




Ei, dragii mei, de cand mami e pasionata de concursuri, eu nu mai am loc sa ma exprim, sa va povestesc ce ma fascineaza, ce am mai invatat, ce simt si ce gandesc. Stiu ca nu am un vocabular foarte bogat insa fiecare zi aduce cu ea cuvinte noi, abilitati si gesturi surprinzatoare. Insa sunt aspecte al caror inteles m-a fascinat inca de la inceput... Astazi voi vorbi de sosete... Da.. eu la spun cii . Stiu unde le este locul in dulap, stiu ca trebuie puse in picioare si mai mult ador sa ma plimb cu ele prin casa....

Stiati voi ca oamenii se cunosc dupa sosete?... Asta e teoria mea, asa ca primul lucru ma uit sa vad ce sosete are vizitatorul in picioare... Daca-mi plac, atunci e prietenul meu si ii zambesc.... Deci, sosetele la control!



(Poza cu sosetele mi se pare geniala si mi-as dori sa pot felicita artistul...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu