Imagine

vineri, 6 noiembrie 2009

Jurnal din Kandahar - 2

6 Noiembrie 2009 - Kandahar, Afganistan

AMR - 99 zile

Insurgentii au schimbat strategia de atac, asta daca or avea vreo strategie sau actioneaza doar impulsiv. Nu ne mai deranjeaza dimineata insa pe seara sigur ne dau un semn ca sunt acolo si ne pandesc fiecare miscare. Iar a inceput furtuna de nisip. Nori uriasi de pulbere arida si dura au intunecat orasul. Ce mult imi doresc sa stau in ploaie cu Iubi meu. Ieri au fost 50 de grade.. Imi arde buza de-o bere cu prietenii de acasa.

Lunganu' a plecat ieri de dimineata. M-a intristat ca am ramas doar cu Geo si Umfaltu' in camera si pana ne-or da pe altcineva, si la patrulare aceiasi poveste. Vestea buna este ca au primit de acasa pachetele cu laptopuri. Si surpriza mare este ca am primit de la Iubi meu un router portabil wireless 3G-6210n - Edimax si impart conexiunea 3G cu ei.

Ieri am avut parte si de ceva actiune. Am plecat in patrulare si, conform noilor instructiuni, la punctul de observare am zabovit ceva mai mult pentru a intui miscarile talibanilor. Cum era liniste ne-am scos laptopurile si routerul sa facem un Battlefield Bad Company2. Doar trebuie sa mai exersam si noi putin tragerile... Si uite asa eram noi cei 3 muschetari internauti absorbiti de joc, uitand complet de locul si spatiul unde ne aflam. Si sa vezi faza... Hop si d'Artagnan... Iaca vine talibanul nostru tiptil, tiptil insa se opreste paralizat de haosul si buna noastra dispozitie. L-am vazut abia cand se holba uimit in notebook-ul meu si mi-a spus intr-o engleza stalcita: Shoot him! Shoot him! Am inghetat de spaima. Apoi l-am privit in ochi si mi-am dat seama ca era prins de joc si nu avea alte planuri... Am scos si laptopul ramas de la Lunganu' . Uite asa ne-am continuat jocul in 4... La plecare a zambit trist si a spus ceva in pashtuna... L-am urmarit mult timp cu privirea de teama sa nu ne trezim cu vreo surpriza neplacuta... Cred insa ca a spus ca ne mai asteapta... O sa vedem. Poate ni-l facem prieten - macar sa reusim sa imblanzim unul... O sa vedem astazi, insa o sa schimbam locul de joaca. Mi-e teama sa nu ne astepte acolo vreo bomba artizanala... Hai ca am fugit la masa... Apoi merg sa scriu articolul pentru SuperBlog 2009.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu