Imagine

miercuri, 11 noiembrie 2009

IceCool - solutia problemelor arzatoare

Luni- o zi aparent obisnuita de lucru. Ma urnesc greu dupa un week-end fierbinte petrecut cu cealalta, departe de ochii curiosi si critici. Imi beau cafeaua si deschid plictisit calculatorul. Revad agenda zilei: doua proiecte de predat astazi, sedinta de la 11:15, conferinta de la 15:30. O zi incarcata.

Ma apuc de proiectul usor, poate poate mi-o veni cheful intre timp. Scriu, scriu, mailurile incep sa curga: adu-mi dosarul x, preia noul venit si prezinta-l echipei, redacteaza programul sedintei, revizuieste imaginea reclamei x, readapteaza textul pentru clipul y.... Deja nu mai stiu ce sa fac mai repede. Nu am degete cate as vrea sa scriu deodata. Calculatorul uruie infernal. Si eu as tipa la fel daca mi-ar permite criza. Ard de nerabdare sa-mi iau talpasita insa mai am de asteptat. Tac si scriu, redactez, recompun, vizionez... degetele imi iau foc. Ma simt pe marginea prapastiei, valvataile Infernului ma determina sa sprintez. Haul timpului care nu-mi da ragazul sa rezolv toate task-urile ma inghite incet incet.

Sotia imi da un mail si-mi comunica pe un ton controlat si insinuant ca diseara avem ceva important de discutat. Ii scriu repede o pleiada de cuvinte bine mestesugite. O banui ceva?! Trimit mailul gata sa ma apuc de al doilea proiect, cand alt mail. E ea- cealalta. Imi spune cat de minunat s-a simtit, ca ar vrea mereu sa fim impreuna. Ca de ce nu ii scriu si ca ar vrea sa stie in ce directie se indreapta relatia... Intuind iminenta unei discutii incinse, ii scriu repede si ei cateva vorbe de dragoste. Valtoarea emotiilor ma perpeleste, fierb. Simt ca iau foc. Tastele s-au incins la propriu si la figurat si nu ma mai asculta. Seful clocoteste. Atmosfera de la birou se incinge. Aerul devine sufocant, torid, arsita verii ma copleseste. Sunt in criza de timp, de dragoste, de job. Gandurile o i-au razna si e nevoie urgent de o reasezare, o analiza a situatiei. Iau o pauza. Sa mi se raceasca degetele, gandurile... Ies pe terasa sa iau o gura de aer prospat, revigorant. As bea ceva cu multa gheata. Amicul de la IT ma saluta cu chef de vorba. Asta imi mai lipsea. Insa el imi spune calm:
- Am primit azi cateva notebook-uri K50 de la Asus, sa le incercam pentru cateva zile si daca ne plac, o sa le cumparam.
- Mda, zic eu, cu gandurile aiurea, fara chef de palavrageala.
- Vrei sa incerci unul?- ma intreaba cu o caldura iradianta.
- Da ce stie sa faca?- intreb eu, mai mult ca sa mai obtin cateva clipe sa ma gandesc la ale mele...
- Este destinat acitvitatilor multimedia şi pun accentul pe elementele esenţiale necesare operării mobile. Astfel, notebook-urile îşi dovedesc capabilităţile multimedia redând sunet şi imagini video la nivel cinematic, prin tehnologia SRS® Premium Sound™, difuzoarele Altec Lansing şi ecranele LCD de înaltă rezoluţie. Perioadele de operare autonomă sunt extinse şi mai mult, graţie optimizării consumului energetic cu ASUS Super Hybrid Engine. În acelaşi timp, designul ASUS IceCool ajută la menţinerea temperaturii scăzute în zona suportului pentru mâini chiar şi după mai multe ore de lucru. În privinţa suprafeţelor exterioare s-a folosit tehnologia Infusion, obţinându-se un aspect revigorant. Laptopurile folosesc tehnologia proprietară ASUS Super Hybrid Engine (SHE), care include aplicaţia Power4 Gear Hybrid. Cu ajutorul acesteia, utilizatorul poate selecta modul de lucru în vederea maximizării performanţelor sau a eficientizării consumului energetic. Cu ele lucreazi și gândești la rece.
- Ce... lucreaza si gandeste la rece? Exact ce-mi trebuie in acest moment. Ce idee geniala. Vreau. Mi-l dai acum?
- Da. Ti-l aduc imediat.
Si uite asa ma asez in fata revolutionarului Asus analizand la rece prioritatile, directia jobului meu, a relatiilor. Cu un astfel de notebook IceCool parca mai pot suporta ceva vreme cererile incendiare ale sefului, mailurile fierbinti ale ei, reprosurile arzatoare ale sotiei. Si imi mai ramane timp si pentru mine, sa scriu acest articol pentru SuperBlog 2009.

4 comentarii:

  1. Dragut articol si plin de caldura! noroc cu Ice Cool ca te-a scos din incurcatura!
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anemona, stiu ca ai avut un coment. castigatator intr-una din zile...(sau gresesc?!).As vrea sa te intreb daca e suficient intr-o astfel de situatie sa trimitem datele(adresa,nume,tel.)pt.coment. castigator sau este nevoie si de datele din C.I.?(sau copie de pe c.i.?...)
    Multumesc anticipat!

    P.S. Pcnews raspunde mai greu mesajelor si am apelat la tine!

    e-mail:florytutu@yahoo.com sau pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  3. "IceCool - solutia problemelor arzatoare" si titlul e inspirat. "raceste problemele" :)

    RăspundețiȘtergere
  4. In vremurile in care traim nu strica sa gandim la rece.

    RăspundețiȘtergere