Imagine

luni, 30 noiembrie 2009

Si norocul stie unde sa bata...

- Ei, gata numerele castigatoare? – intreb eu.
- Gata! Sper sa dea Domnu’ sa iasa de data asta. Am mare nevoie de cei 50.000 de euro – imi raspunde colegul, increzator. Tu ce faci cu ei daca o sa castigi?
- Imi iau masina. Babuta mea déjà da semne de oboseala cronica. Cred ca doar cu cimitirol si lopatin mai scapa.... Tu ce faci cu ei?
- Tot masina am pe lista. E momentul potrivit. Vine bebe si ne prinde bine. Nu mai depind de taxi, metrou si alte d-astea....
- Mergi la o cafea ? La ce masina te-ai gandit ? – il descos eu, curioasa..
- Merg. La un Jeep Grand Cherokee. Ma si vad intrand in ring cu el, etaland cele patru jante stralucitoare de 20 de inci. Gratie tehnologiilor ce au redus consumul de combustibil cu 11% si a unui rezervor de 93 de litri, cu Cherokee parcurg 800 de km cu un singur plin. Iar motorul este o uzina de 5,7 litri, 360CP capabil sa faca sul asfaltul cu aceeasi nonsalanta cu care se bate la titlul de cel mai putin poluant din SUA.
- Hai, ma, ca nu-i mai tare ca Noul Land Cruiser 150 de la Toyota. Îmbina forta impresionanta cu o exceptionala functionalitate si confortul unei masini de lux. Puternic, sigur, confortabil, rafinat, este cel mai bine dotat model 4x4. E cea mai fiabila masina, se conduce extrem de usor, este foarte manevrabila, iar la drum lung nu realizezi cand ajungi la 180. Un plus semnificativ este service-ul, cel mai bun din Romania, prompt, rapid, ieftin.
- Toyota. Ce sa zic? De gustibus, non discutandum. Eu tot la Cherokee-ul meu ma gandesc, are un interior generos si un portbagaj capabil sa inghita 1028 de litri de...diverse.
- Dar de performantele deosebite ale motorului Land Cruiser, ce spui? E o unealta de nadejde in calatoriile dificile si o arma credicioasa in situatiile de consolidare ale ego-ului. Este de neoprit. Fara compromisuri. Fara limite. Land Cruiser este robust, abil, sigur. Land Cruiser are capacitatea de a trece peste maluri abrupte, dar si prin vaduri cu adancime de peste 700 mm. E regele tuturor drumurilor, o legenda.
- Da’ te-ai documentat, nu gluma. Parca stii ca o sa castigi la Loto...
- Da. Gandesc pozitiv, cica ajuta. Si apoi chiar avem nevoie de masina. De fapt nu de orice masina. Ci de Toyota Land Cruiser. Este coplesitoare experienta la volanul unei masini echipate cu un motor de 3,0 litri D-4D, dotat cu turbocompresor si cu intercooler, Land Cruiser 150 dispune de o putere de 127kW (173 CP). Am incercat-o vara trecuta, in concediu. Nivelul de zgomot sau de vibratii generate de acest motor a fost redus substantial, a fost fantastic, un vis pe roti, ca un zbor placut, elegant, rafinat. Puterea si controlul sunt impresionante si se obtin fara niciun compromis.
- Si cu consumul cum sta?
- Consumul este de numai 10,4 litri/100 km. Ce sa iti mai spun? E o masina robusta, proiectata special ca sa fim in siguranta. Iar varianta Executive demonstreaza ca robustetea si luxul nu se exclud reciproc. E combinatia perfecta de forta si inteligenta.
- Si pretul? Cherokee-ul meu e 44.100 euro. Mai imi raman ceva banuti sa aranjez camera lui bebe. – imi spune colegul.
- Land Cruiser-ul e ceva mai scump, 47.200 euro, insa se justifica fiecare banut. E o investitie in calitate, siguranta, confort. O masina cu personalitate.
- Ei, da’ sa vedem cine castiga batalia: Cherokee-ul meu sau Land Cruiser-ul tau? – murmura colegul suspicios. Ca pana la urma depindem de voia lui Dumnezeu... Sa vedem saptamana viitoare ce numere o sa iasa, daca o sa iasa ce am pus noi...

Peste 2 saptamani...
- Colegu’ te fac o tura cu Land Cruiser-ul?
- Ce?! – Pe bune? Ti-ai luat Land Cruiser-ul? Alte rate? – ma intreaba el consternat...
- N-ai ghicit. Mai incearca...
- Aaaa..... Ai castigat la Loto cei 50.000 de euro? Nu te cred! Vreau sa vad Land Cruiser-ul si biletul de la Loto.... Ca daca-i asa, ma duc sa mai pun si eu un bilet, sa gandesc pozitiv si sa spun: Da, Doame, sa castig, ca nu mai cumpar Cherokee... Da-mi, Doamne, si mie un Land Cruiser....






7 comentarii:

  1. Zii drept, tu schimbi bujiile la maşină... nu? :) Că prea le nimereşti!

    RăspundețiȘtergere
  2. NU, Iulia. Dar chiar am o Dacia babuta care trebuie schimbata. Sunt fiica de mecanic/electrician auto...

    RăspundețiȘtergere
  3. aceasta postare te dezonoreaza...nu ai avut curaj sa spui ca nu ai cumpara toyota si ai cumpara orice alta marca de masina...dezamagitor...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu se poate să nu câştigi, din moment ce-ai ales un câştigător!... :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @dreampoet- daca as castiga 50.000 euro, as da 30.000 la banca inapoi (imprumutati pt casa) si mi-as lua o Toyota Yaris cu programul Optimo, si cu restul mi-as renova casa.... asta pe bune....

    RăspundețiȘtergere
  6. Un vis frumos am avut toti cei care am scris acest articol...trezirea la realitate am impresia ca a fost mai grea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Anemona,ce sa zic?!..."De gustibus non discutandum"...alaturi de formularea populara...Nu-i frumos ce-i frumos,ci-i frumos ce-ti place tie...nu ar trebui sa displaca unora ceea ce nu intelege!
    Sa-i lasam pe cei de la Toyota sa interpreteze...
    Oricum articolul este foarte reusit si cine stie...poate sponsorul va aprecia sa iti faca o surpriza de sarbatori...daca nu tie macar necrutatoarei banci cu una din rate! :)
    BAFTA!

    RăspundețiȘtergere