Imagine

vineri, 6 noiembrie 2009

Suna periculos / Trage fusta mai jos!

- Alo! Alo, Iulia. Hai sa-ti spun ultima bomba.
- Aa... ce arde, de ma trezesti asa cu noaptea-n cap?
- M-am indragostit! Auzi! M-am indragostit. Plutesc, visez…
- Mda… Si-l cunosc? Cine-i? Cum arata? Unde l-ai cunoscut?
- Parca sunt la politie! Stai ca-ti povestesc. Sa o luam incetisor...
- Sunt numai urechi...
- Aseara bantuiam asa aiurea, pe unde ma purtau pasii, gandurile... Apoi l-am vazut. Am scuturat usor din gene, sa ma asigur ca-i aievea. Statea impunator, asteptand parca sa ne cunoastem. M-am apropiat si mai mult... Era ca o carte deschisa, prezentata in haine colorate ca sa atraga privirile, sa incite.. Coup-de –foudre- nu alta! Fara o vorba, m-a prins de mana si mi-a aratat cine e, ce-i place, ce noutati are. Am fost fascinata.
- Si cum e?
- Ca un haos ordonat. Totul e aranjat pe categorii, marci, culori, teme. Are si o prezentare personala si chiar ofera consiliere. Oricum e trendy si foarte bine dotat.
- Ati ajuns pana la dotari?! Asa repede?!
- Da! E atat de deschis si m-a cucerit imediat. Mi-a aratat ce poate oferi unei femei, dar si unui barbat. Am zambit strengareste cand am vazut cum stie sa alinte copiii, sa-i imbrace in hainute matasoase, cu cata delicatete se poarta cu viitoarele mamici dar si cu cata placere se ocupa de animalute.
- Deja nu mai inteleg nimic! Tu vorbesti despre un tip? Mai exista asemenea barbati sau e vreo farsa?
- Ce tip, Iulia? Nu esti atenta! N-am pomenit nimic de niciun tip.
- Pai n-ai zis ca te-ai indragostit?
- Ba da! Dar e vorba de un site care m-a fascinat...
- Site?! A... incep sa pricep...
- Da! Si cand voi primi comanda, cu siguranta ca voi arata asa de bine ca vor alerga dupa mine, nu unul ci mai multi tipi...
- Hai mai povesteste-mi, ca sunt curioasa...
- Asa... Deci e vorba de haine on-line de la Quelle. E un site complex care indeplineste o mie de dorinte, nu doar trei- ca pestisorul fermecat. Are produse pentru femei, barbati, copii, viitoare mamici, chiar si pentru animalele de companie. Si asta nu-i tot: au si accesorii pentru locuinta, pentru casa si gradina, articole sportive si chiar aparatura electrocasnica. Cel mai mult m-a incantat Mirajul Craciunului. Admirand produsele, simteam deja atmosfera sarbatorilor de iarna, cu clinchet de zurgalai si sarutari sub vasc.
- Si ce mai are deosebit asa de te-ai indragostit de el?
- Are in exclusivitate Pret a porter - Colectia lui Catalin Botezatu, are un Styleguide si e un minunat Consilier. Am reusit cu ajutorul lor sa scot pata de pe bluza patata la ziua ta si cu Consilierul Culorilor am reusit sa-mi aleg tinuta pentru petrecerea de sambata.
- Dar pentru cei mai rotunjori au ceva ? Nu stiu ce cadou sa-i fac mamei de sarbatori..
- Au si marimi speciale. Si o multime de sortimente. Articolele feminine (rochitele, bluzele, fustele si pantalonii) sunt prezentate intr-o gama cromatica larga, fapt care ofera o nota de tinerete si exuberanta posibilelor tinute alese. Au si tinutele spectaculoase tip haute-couture, realizate din materiale luxoase pentru ocazii speciale.
- Stii care sunt stilurile in voga?
- Ce? Nu stiu...Ia spune-mi
- Cica ar fi androgin, casual si gipsy.. Au si d-astea?
- Cred ca putem combina cate ceva pentru o tinuta perfecta si in trend... Sortimentele propuse pentru barbati mi s-au parut interesante. Camasile, sacourile si costumele m-au impresionat prin design-ul lor decent si materialele de calitate: lana, poliester sau vascoza. Mi-a ramas gandul la bluzele sweat din bumbac, cu imprimeuri cool, cu gluga, captuseala imprimata si borduri elastice.
- Auzi, dar pentru nepotica mea gasesc ceva de caliatate?
- Au si hainute din bumbac, in culori vesele, dar si jucarii. Vreo 500 asa ca ai de unde alege.
- Super. Vreau si eu adresa. Trimite-mi-o pe mess.
- OK. Mai vorbim. Scriu articolul pentru SuperBlog2009 si apoi ti-o trimit. Pa !
- Pa !

Un comentariu:

  1. Este un articol sensibil de care Quelle s-ar putea sa se indragosteasca!
    Bafta!

    RăspundețiȘtergere