Imagine

vineri, 20 noiembrie 2009

In cautarea eu-lui pierdut....

Visez de multa vreme la o vacanta deosebita, de lux. Mai exact la o croaziera in Insulele Canare. Imi doresc sa ma legan usor in bataia vantului, razele soarelui sa ma rasfete cu blandete, iubitul sa-mi maseze usor trupul cu ulei protector, sa visez, sa cant, sa dansez, sa zbor pe aripile melancoliei... pe aripile fericirii...
Toata ziua munca, task-uri, responsabilitati, initiative, proiecte, tranzactii, sedinte... Mi-e cumplit de dor de mine... Am amanat de prea multe ori plecarea, am inchis trista portita de evadare din cotidian spunand ca nu acum e momentul, ca nu am cum sa tin legatura cu oamenii, ca nu am cum sa supervizez proiectele in derulare.... Am tacut si m-am aruncat din nou in valtoarea grijilor nesfarsite, uitand de mine, de iubit, de viata in sine... Insa gata...

Acum o saptamana, am primit de la Iubi meu un notebook. Dar nu-i ca oricare altul ci e deosebit, e ASU' in domeniu... Extrem de uşor şi cu dimensiuni delicate, cu un design de-a dreptul sexy şi cu o autonomie ce poate merge până la 9,5 ore, EeePC Asus e biletul meu catre visare... De cum le-am atins, am simtit briza marii, gustul rasfatului, al apusurilor romantice. Asa ca a doua zi am fost la agentie si am cumparat doua bilete la o croaziera in Insulele Canare. Plecam din Barcelona (Spania), trecem prin Casablanca Arrecife, Lanzarote (Ins Canare), St. Cruz de Tenerife, Funchail, Madeira (Portugalia), Malaga (Spania), Savona (Italia) si iar Barcelona. Am ales o cabina exterioara cu balcon ca sa pot admira in voie albastrul necuprins, sa pot mangaia cu gandurile norii, ploaia si zborul... Deja simt eul cum freamata de nerabdare, de dor, de regasire... Grijile?! Le tin sub control cu micutul EeePC 1101HA SeaShell. Cand si cand il deschid, verific urgentele, dau ok-ul sau nu, trimit instantaneele mirifice prietenilor si inapoi la croaziera de lux pe care o asteptam de ani buni...

Ma visez deja in Tenerife, intr-un hamac, la umbra pamierilor, verificand relaxata documentele urgente. De fapt ma intreb de unde atata urgenta, incotro ne indreptam asa grabiti?! Cu totii stim ce se afla la capatul drumului... Poate ar fi bine sa savuram calatoria in sine si sa inaintam cu pasi de pitic.... De cand cu Asus si cu biletele spre Canare in buzunar, zilele au un farmec aparte, emotia calatoriei ma invaluie in fiecare clipa. Mai sunt 5 zile pana la plecare, pana la regasirea eu-lui pierdut...

3 comentarii:

  1. Ador sa intalnesc suflete fericite...
    Uite unul plin...pentru ca iata, are cine sa toarne in viata lui fericire...chiar si fara masura...in ipostaze indedite!
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Urmatorul cadou este o vacanta de lux in 2 in Insulele Canare, ti-am pus o pila unde trebuie :) bafta la concurs

    RăspundețiȘtergere
  3. cum canta cei de la Directia 5: "Poti sa visezi/ Poti sa ajungi departe..."

    RăspundețiȘtergere