Imagine

luni, 7 decembrie 2009

Wide Christmas

- Ei, spiridusule, gata scrisorile. Cum stam?
- Gata, Mosule! Doar ca avem o problema...
- O problema? Ce? Las' c-o rezolva Mosu'.. Ho! Ho! Ho! Spune!
- Pai sunt muuuulte Toyota Yaris de livrat si nu stiu cum facem
- Yaris? Cum asa? Musai Yaris? Nu putem schimba cu o alta Toyota?
- Nu... Dorintele sunt clare: Yaris
- Adu-mi scrisorile cu pricina sa le analizez putin...
- Iata-le!
- Citeste, spiridusule, clar ca ma cam lasa auzul...
Mos Craciun,
Eu sunt.... Dar tu stii cine sunt si ca am fost cuminte. Imi doresc tare mult un Yaris. In curand voi avea un fratior si nu vreau sa pateasca asa ca mine. Stiu ca esti batran asa ca o sa iti amintesc eu despre ce e vorba. Mama cu mine in burtica, cu tati au plecat spre spital cu un taxi Yaris. Pe drum au luat-o si pe doamna doctor care a ajutat-o pe mami sa ma nasca, doar ca eu n-am avut rabdare pana la spital. Asa ca m-a adus pe lume intr-un Yaris... Asa ca vreau ca fratiorul meu, daca o sa fie asa grabit ca mine, sa se nasca in masina noastra, nu intr-un taxi... De ce Yaris?! Pai doamna doctor a spus ca am fost tare norocos ca a fost Yaris, asa de spatios si incapator, ca altfel nu se reusesea sa o ajute pe mami .... Deci, Mos Craciun, adu-mi te rog un Yaris pentru fratiorul meu si pentru mine... Cu drag, Robert. (9 ani)

- Noteaza, spiridusule, un Yaris pentru Robert si treci la urmatoarea scrisoare.

Draga Mosule,
E adevarat ca renii au mirosul foarte dezvoltat si asa reusesti sa resunosti copiii cuminti? Mama mi-a spus ca daca sunt cuminte o sa am si eu o nunta asa ca a Emei. Ce fericita am fost sa vad mirii imbracati elegant, o multime de invitati care dansau fantastic, aveau si un tort urias de ciocolata, baloane multe, a venit chiar si un scamator, un clovn si un dresor de circ cu un urs, 2 tigrii, 3 catelusi albi... Cel mai tare mi-a placut rochita lui Barbi si coafura speciala pe care i-a facut-o chiar Ema la salonul ei... A zis mama ca daca ascult, o sa imi aduci si mie o Toyota Yaris si o sa am loc sa ma joc si eu de-a nunta in masina, ca atunci cand am fost la bunici, cu Ema in masina loc. Mai stii, Mos Craciun?! Tata spune ca in masina la noi nu e loc, ca Yaris e cea mai spatioasa masina unde poate avea loc si o nunta... Te roaga tare mult, Amelie (11 ani)

- Inca un Yaris pentru Amelie... Mai departe....

Mos Craciun,
Eu sunt celalalt geaman. M-ai recunoscut? Tot ce te rog este sa ii aduci lui tati o Toyota Yaris. Nu-mi place cand plecam cu masina si sunt despartit de fratele meu. Unul sta in spate cu mami si unul in fata. Tati spune ca doar Yaris e atat de incapatoare incat sa poata pune doua scaune de bebelusi si sa mai aiba loc si mama intre noi. Sper ca si celalalt geaman ti-a scris acelasi lucru, cum ne-am inteles. Macar unuia din noi sa ii implinesti dorinta. Sa vii devreme, poate te vedem si noi inainte de culcare. Cu nerabdare, Celalalt geaman. (8 ani)

- Mda...deci inca un Yaris, spiridusule. Toate sunt asa?
- Toate, Mosule.
- Cate in total?
- 814 doar pentru partea de est. Mai am de numarat...
-Bine, gaseste Mosu' o solutie pana termini de citit si numarat tot...

Dupa 4 ore...
- Alo, Toyota, sunt tot eu Mos Craciun, ramane cum am stabilit. Stiu eu ca o sa reusiti... Inca ceva. Mai adaugati un Yaris ... Da, inca unul. Neaparat. Un Yaris spatios pentru mine, adica pentru Mosu' ca m-am saturat sa stau inghesuit in sanie. Ho! Ho! Ho!


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2009, proba 44: Cat de spatios poate fi un Yaris?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu