In Aion, jucatorii sunt impartiti in doua tabere: The Chosen (ingeri) si The Fallen (demoni). Tower of Eternity este o poarta catre Abyss si functioneaza si ca portal intre dimensiuni. In prima parte povestea jocului incepe atunci cand Dragonii din Abyss sunt treziti la viata si cauta razbunare impotriva ambelor lumi. Cu ajutorul motorului grafic CryENGINE, folosit in Far Cry, producatorii au oferit un nivel al detaliului fara precedent: de la efecte meteo la spuma valurilor care se sparg la tarm, costumatia si detaliul facial al personajelor, armele, monstrii. Jocul introduce si o noua mecanica de lupta - PvPvE - un sistem evolutiv de conflict care mediaza relatiile si aliantele complexe dintre taramuri, rase si ghilde, si controleaza o factiune NPC, Dragonii, care sunt inamicii tuturor.
Partea a doua Aion II - Oreadele si Nemurirea - incepe cu imaginea Dragonilor reuniti intr-o grota, alaturi de Eris- Printesa Discordiei- The Discord Lady, Nyx personificarea Nopţii, divinitate infernala care salasuieste in infernul subpamanteam al intunericului si Oreadele, infricosatoarele locuitoare ale grotelor din Abyss. Intr-o ceremonie terifianta, unde sunt adunate toate puterile raului, Dragonii sparg Nemurirea in 12 parti pe care le incredinteaza Oreadelor. Dragonii le imputernicesc pe Eris si Nyx sa le protejeze pe Oreade si grotele unde vor fi ascunse cele 12 parti ale Nemuririi.
Atat ingerii cat si demonii vor porni in cautarea Nemuririi. Pentru a descoperii grotele pazite de Oreade, vor trebui sa infrunte 3 Ghionoaie iuti, un Minotaur inspaimantator si alte vietati fantasmagorice. Fiecare drum initiatic, va aduce cu sine puteri noi, nebanuite, vor intari caracterul ingerului sau demonului si il va pregati pentru a fi detinatorul Nemuririi si Puterii Absolute.
In drumul lor vor intalni un Inorog, care dupa ce va fi imblanzit le va fi ajutor de nadejde in luptele cu fortele pamantului, cu Eris si Nyx. La intrarea in fiecare grota se va afla Oracolul care va pune la incercare istetimea jucatorilor. Acestia au de ales intre a raspunde provocarii propuse de Oracol sau de a-si cumpara trecerea cu puncte, putere.
Odata intrati pe taramul Oreadelor, atat ingerii si demonii vor fi surprinsi de intunericul in care trebuie sa lupte, de imaginile terifiante in spatele carora se ascund creaturi iluzorii, altele reale, toate cu abilitati fantastice. Oreadele sunt maiestre in arta disimularii si cu greu pot fi prinse si omorate. Odata lupta cu Oreadele castigata, jucatorul pune mana pe o parte din Nemurire. Plecarea trebuie sa fie rapida, contra cronometru, pentru ca odata ucisa Oreada, pamantul din Abyss inghite grota si tot ce se afla in ea in acea clipa. Exista posibilitatea ca jucatorul sa reuseasca sa ucida Oreada insa sa nu apuce sa ia partea de Nemurire, sa fie sfaramat sub pamant.
Dupa ce ucide cele 12 Oreade, detinatorul celor 12 parti ale Nemuririi, trebuie sa ajunga la Turnul Eternitatii, a carui poarta se va deschide dupa ce reuseste sa dezlege Misterul Sortii – o alta proba de iscusinta, agerime a mintii, indemanare si creativitate. In varful Turnului Eternitatii se afla Globul Desavarsirii in care trebuie introduse cele 12 parti pentru a putea obtine Nemurirea si Puterea Absoluta. De aici pana la reunirea celor doua lumi Elysean si Asmodian, distrugerea Abyss-ului si salvarea lumii mai e un singur pas...
miercuri, 2 decembrie 2009
Aion II – Oreadele si Nemurirea
Aion II - Oreadele si Nemurirea este o continuare a a lui Aion, un joc de tip MMORPG (Massively Multiplayer Online Role Playing Game) de la NCsoft, distribuit in Romania de TNT Games.
Acest articol este scris pentru proba 40 a concursului SuperBlog 2009: scrie un scenariu posibil pentru Aion 2.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Iti doresc ca in "globul desavarsirii" sa mai intre inca un premiu de la TNT...pana de sarbatori!
RăspundețiȘtergere(si asta poate fi tot un scenariu posibil, nu?!..)
Bafta!
Azi-maine se va juca prinţesa ta un Aion.
RăspundețiȘtergere