Imagine

marți, 8 decembrie 2009

Am domeniu personalizat, deci exist!

Am revenit in Arena Leilor, unde domnul Idee, dupa prezentarea proiectului sau de business, asteapta intrebarile Leilor. Cine sunt Leii? Sunt milionari in euro care impun respect prin performanţă, clarviziune, fler şi capacitatea de a risca. Sunt cei care şi-au construit afacerile prin corectitudine, respect faţă de parteneri, responsabilitate faţă de mediul de afaceri. Sunt gata să încheie o afacere atunci când sesizează potenţialul şi prevăd câştigul. Finanţează oameni, proiecte care devin modele pentru ceilalţi.
- Domnule Idee, afacerea pare a fi profitabila. Cum o sa va faceti cunoscut?
- Prin intermediul Internetului. Inregistrarea unui domeniu este primul pas pe care-l voi face pentru a putea vorbi de o prezenta pe Internet.
- V-ati gandit la un domeniu personalizat sau ...
- Da. Categoric un domeniu personalizat.
- Afacerea dvs depinde in totalitate de aceasta prezenta pe internet. Va rog sa imi spuneti, Domnule Idee, care sunt avantajele unui domeniu personalizat si la ce hosting v-ati gandit.
- O sa punctez cateva din avantajele unui astfel de domeniu:

  • numele este usor de retinut si deci usor de acccesat de posibili clienti
  • apoi vorbim de un plus de profesionalism si credibilitate pe care-l confera afacerii
  • alegerea unui domeniu personalizat va da un plus imaginii afacerii
  • domeniul va reflecta numele afacerii
  • domeniul personalizat este actul meu de identitate pe internet si imi garanteaza iesirea din anonimat
  • imi protejeaza afacerea pentru ca odata inregistrat este UNIC, nu poate fi atacat sau utilizat de o alta persoana
  • de asemenea, un alt mare avantaj este independenta fata de furnizorii, de servicii; domeniul meu il pot muta la orice companie de gazduire web, fara a mai fi necesara modificarea adreselor de email.

- Domnule Idee, banuiesc ca stiti deja ca numele domeniului joaca un rol determinant in strategia optimizarii unui site. Stiti care sunt factorii care vor avea ca efect marirea vizibilitatii site-ului dvs., si implicit reusita afacerii?
- Sigur ca da. Inainte insa am ramas dator cu un raspuns. Am ales pachetul de hosting All Inclusive de la Hostway pentru ca imi ofera, pe langa
inregistrare domeniu, spaţiu de stocare generos, un număr nelimitat de conturi de email, trafic nelimitat, baze de date nelimitate, backup zilnic şi o multitudine de facilităţi care permit o accesare uşoară şi o navigare plăcută pe site. Cat despre factorii care vor creste vizibilitatea site-ului va pot enumera: importanta achizitionarii unui nume de domeniu cu vechime, care sa contina cel putin un cuvant cheie care defineste afacerea; alegerea unui domeniu scurt, memorabil, intuitiv, care se potriveste pietei tintite si afacerii in sine.
- Vad ca v-ati gandit la toate aspectele, Domnule Idee. Va felicit pentru ca ati decis sa lucrati cu Hostway. Sunt cei mai buni si afacerea dumneavoastra va fi un succes. Pe mine unul m-ati convins, asa ca voi investi in acest proiect.

Scurta pauza publicitara si revenim in cateva momente in Arena Leilor

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2009, proba 46 : Cat de important este sa ai domeniu personalizat?

Un comentariu: