Imagine

joi, 29 octombrie 2009

Un salut politicos

De cand eram de-o schioapa am invatat bunele maniere. Sa salut, sa pun mana la gurita atunci cand casc, sa zambesc provocator... Astazi chiar am invatat sa spun 'tate (sanatate) celor care stranuta, sa ma sterg la gurita si nas, pe manute... Adesea observ ca si ursuletul si catelul sunt murdari si necesita urgent un tratament estetic. Ador sa fac nani-nani ursuletului si sa ii arat mamei ca sunt fetita mare: sterg praful, aranjez sosetele- in felul meu- dar daca o fi mai bine asa?

Comunicarea a ajuns la un nivel avansat: deja leg 2 cuvinte- mama pa-pa, tata gool, mama apa si e minunat sa vad cat de repede reusesc sa obtin atentia parintilor. Insa momentele magice le petrec cu bu (buni) cu care merg in parc si rad continuu. Bu bu-ba... da! Ce nu ati inteles? - Buni a facut buba la deget si cand am vazut i-am facut mai-mai... Sunt trista cand pleaca buni si atunci ii dau telefonul lui mami si-i zic: ao bu! pa ! (= alo!buni ! hai sa mergem pa!) ...
Timpul zboara si rapsodii de octombrie bat in geam. Picuri de ploaie ne tintuiesc in casa, ne apropie si mai mult de carti si jocuri atractive. Vantul rece aduce cu el zile mohorate, sterse, insa florile din suflete insenineaza clipele petrecute impreuna. Sunt momente speciale, unice si singurele care compenseaza tristetile...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu