Imagine

duminică, 25 octombrie 2009

Oare tu de ce ai nevoie?

Hai ca azi am o dispozitie de zile mari... Mi-am luat globul de cristal si iti voi spune de cei ai nevoie ca sa fii fericit. Sa vedem...
  • relaxare - astrele spun ca pentru a te regasi ai nevoie de cateva ore de relaxare, sa asculti o muzica placuta, sa privesti cateva poze uimitoare cu peisaje aproape ireale. Deci iti trebuie un Sistem IT MYRIA X GAME V4 .
  • un job bun - se pare ca esti o fire pragmatica. Ca sa fii fericit trebuie sa gasesti jobul ideal, care sa te provoace si sa te incante. Deci iti trebuie un Sistem IT MYRIA X GAME V4 .

prieteni - globul magic imi sopteste ca ai o nevoie uriasa de prieteni, sa-ti descarci sufletul plin de idei nastrusnice, sa impartasesti experientele minunate dar si tacerile. Si unde poti lega o multime de prietenii, daca nu in fata calculatorului? Deci iti trebuie un Sistem IT MYRIA X GAME V4 .

distractie - da! se pare ca fericirea ta depinde de ceilalti. Astrele spun ca esti o persoana sociabila si ai mere nevoie de distractie. Asa ca globul de cristal iti sugereaza sa organizezi rapid o petrecere cu karaoke, dans si jocuri. Deci iti trebuie un Sistem IT MYRIA X GAME V4 .

Mmm... se pare ca primul pas pentru a fi fericit este sa cumperi un Sistem IT MYRIA X GAME V4 . Aaaa... inca un mesaj de la astre: pretul cica e unul special pentru tine.... Grabeste-te! Eu trebuie sa finalizez acest articol pentru SuperBlog 2009 si vin si eu....

Un comentariu:

  1. Bine punctat ce ai zis tu aici. Când vine vorba de relaxare, eu zic linişte şi le înglobez pe toate cele zise de tine... În conluzie, ca să ai toate acestea, ai nevoie de un sistem Myria, nu?
    Mult succes, Mihaela! Şi ţie şi lui Mickey. Hehe.

    RăspundețiȘtergere