Imagine

joi, 22 octombrie 2009

De vorba cu pestisorul auriu...

- Hei...hei...pescarule-navigatorule, cruta-mi viata si ti-oi indeplini 3 dorinte...
- Mmmm, doar 3, mai pestisorule?! Pai stii tu ce ciorbita gustoasa ar gati iubita mea daca te-as duce acasa? - zic eu, cu capul doldora de strategii de negociere abia invatate...
- Pescarule- navigatorule, iti indeplinesc 5 dorinte, numai da-mi drumul ...
- S-a facut! - mustacesc eu incantat de succesul obtinut...
- 5 dorinte, dar sa fie d-astea d-ale navigatiei, ca d-altele nu-ti pot indeplini-murmura repede pestisorul
- Sa vedem. Ma gandesc eu pret de 10 minutele apoi ii spun:
  1. sa am un blog cu un spatiu generos de stoacare. Asta pentru ca ma tot atentioneaza ca nu mai pot incarca poze si filmulete, ca spatiul meu se apropie de limita admisa.
  2. sa am un blog sigur. Nu de alta dar ma tot trezesc cu surprize neplacute din cauza invidiosilor...
  3. sa am un domeniu si apoi sa pot alege un nume unic, deosebit, usor de memorat.
  4. Inspiratie si talent - pentru articolele mele. Asa poate castig si concursul SuperBlog 2009 organizat de PcNews.
  5. Cititori-vizitatori, pentru ca e inutil un articol daca nu are cine sa-l aprecieze, sa-l laude sau sa-l critice.

- Sunt ca si indeplinite cele 3 dorinte ale tale, pescarule-navigatorule - spuse pestisorul.

- Cum 3 dorinte? A fost vorba de 5!- ma ratoiesc eu, imaginandu-mi-l in oala de cioarba.

-Stai ca-ti explic. Primele 3 dorinte se pot reuni intr-una. Iti fac lipeala cu Hostway si sunt ca si indeplinite. Mai raman ultimele 2 sa ma ocup eu. Asa ca, du-te acasa, scrie articolul pt SuperBlog 2009, participa la toate probele si ai sa vezi ca totul va fi asa cum iti doresti.

- Multumesc, pestisorule!

- Hei, nu uita de Hostway.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu