Imagine

vineri, 30 octombrie 2009

Draga Mos Craciun

Draga Mos Craciun,

Involburarile toamnei se vor stinge in curand in noiene de zapada si atmosfera sarbatorilor de iarna va imbraca orasul in culori vibrante emanand optimism. M-am hotarat, draga Mosule, sa-mi dezbrac sufletul de trairi, emotii si vise si sa-l asez timid in aceasta scrisoare. Am un an jumatate si este prima epistola pe care ti-o scriu si cuvintele-mi sunt neascultatoare.

Sa-ti marturisesc gandurile care-mi devoreaza fiinta. Imi doresc tare mult sa-i implinesc un vis mamei. Zilele trecute a castigat la un concurs literar o cina romantica, de Revelion, insa am auzit-o spunand ca nu se va duce pentru ca nu are o tinuta potrivita. De cateva zile iscodesc gandurile in cautarea unei solutii ca sa o vad fericita. Si uite asa, iata-ma in fata ta, Mosule, rugandu-te sa ma ajuti. Si pentru ca sa nu pierzi prea mult timp, am gasit combinatia potrivita in magazinul de imbracaminte on-line Quelle :
  • un compleu dantelat - s-ar potrivi de minune pe talia ei - la 129.90 ron

  • o rochie de seara neagra si eleganta ar intregi atmosfera romantica (249.90 ron)

  • Paltonul rosu la 290.90 ron i-ar tine de cald pana la local- pentru ca cel vechi nu i se mai potriveste in urma nasterii

  • iar ciorapii de 24.90 ron si pantofii negri la 99.90 ron ar intregi aceasta tinuta de sarbatoare.

Nu-i asa, Mosule, ca ar arata minunat mamica mea!

Asteptarea sculpteaza fiecare celula, tolanindu-se nonsalanta in sufletul meu. Ard de nerabdare sa-i citesc fericirea in ochi, sa vad cum zambetul ei se topeste pe buzele tatalui meu, gata sa-si susoteasca cuvinte tainice la lumina lumanarilor.

Si inca o dorinta, Mosule! Daca tu nu ai timp, macar ajuta-ma sa castig la SuperBlog 2009, ca sa pot implini visul mamei.

3 comentarii:

  1. aoleu .. aceasi rochie de seara ... pffff :))) asta da coincidenta .. e clar chiar ma dat in mintea copiilor! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai o mamica sexy....e tinuta buna si pentru "petrecerea" de dupa Revelion.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca ai prins deja slabiciunea mosului Quelle!
    Succes

    RăspundețiȘtergere