Imagine

luni, 19 octombrie 2009

Paris, je t'aime!

Oui..Oui!... Asa suspina mami zilele trecute: Paris, te iubesc! Cred ca visa cu ochii deschisi la orasul gradinilor, caci ea asa ii zice. Imi povestea cum isi scalda privirea in verdele provocator al parcurilor, al aleilor, al ferestrelor spectaculos amenajate.

Strazile mari, aerisite, spalate zilnic, cladirile uriase, impunatoare, pline de istorie si nopti fierbinti, toate ii mamei un aer melancolic... Si cand ma gandesc ca eu sunt de vina. Dis- de-dimineata, iau telecomanda de la radio si butonez in cautarea unor melodii ritmate. Si iata ca am ajuns si la RFI România care pregateste o surpriza minunata: un week-end prelungit în doi la Paris, în intervalul 26-29 noiembrie. Se pare ca este vorba despre a asculta acest post de radio, si cuvintele cheie mentionate de-a lungul zilei si de a trimite mail-uri la concurs@rfi.ro sau sa citeasca articolele de pe http://www.rfi.ro/. SI pentru ca veni vorba de cuvinte cheie... mami insa uita ca noi suntem deja 3 si ca si mie imi surade escapada culturala pariziana. Ma si imaginez plimbandu-ma cu mami si tati, de mana, pe malul Senei, la cafenelele de pe stradutele pitoresti, la magazinele de lux de pe Champs Elysées. Eu o sa trag un pui de somn cat ei o sa viziteze muzeele, petnru ca inca nu prea pricep eu ce-i cu desenele alea. Si apoi ale mele sunt mai frumoase ca ale lor, cel putin asa mi se par mie.

Pana la desemnarea castigatorilor, sa mai ascultam niste muzica....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu