Imagine

luni, 8 iunie 2009

Voyage, voyage!

29 mai-3 iunie 2009

Prima vacanta! Cate senzatii noi, cate imagini mirifice s-au derulat prin fata mea, cate arome discrete am simtit in doar cateva zile. Experiente care cu siguranta ma vor marca multa vreme de acum incolo. Am mers cu masina catre Telega/Campina iar sunetul sacadat al motorului si leganatul monoton m-au adormit. Ce-i drept ca drumul era in renovare si gropile intalnite imi dadeau senzatia ca ma arunca tati in aer si apoi ma prinde... asa ca zambeam... Apoi zilele petrecute in curte- afara, la aer. Am invatat sa urc treptele, am vazut vita-de-vie, o pisicuta adevarata a vorbit o limba aparte- nici a bebelusilor dar nici a lui mami...

Am fost si la o apa mare....M-am bucurat si radeam cu pofta pentru ca am crezut ca mami si tati o sa-mi faca baita, dar n-a fost asa... Mai tarziu am aflat ca era barajul Paltinu - si nu cadita mea de acasa. Ce sa va mai povestesc despre iarba, verdeata, despre carutele trase de cai, al caror trap aveau un ritm care ma indemna sa dansez. Sa nu uit de turma de oi care m-a trezit din somn si de vacutele cu ugerele pline care treceau in fiecare seara prin fata curtii. Aer curat, parintii si bunicii in fiecare clipa cu mine, verdeata, liniste si multe ore de somn incarcate de vise frumoase. Astept cu nerabdare urmatoarea calatorie...

Un comentariu:

  1. Felicitari pentru blog! Foarte frumoase si sensibile articolele si mai ales foarte bine scrise! Le asteptam si pe urmatoarele.Cat despre Teodora - Andreea, este o dulceata te copil!Va pup!

    RăspundețiȘtergere