Imagine

sâmbătă, 27 iunie 2009

Muzica e vibratia iubirii pe intelesul fiecarei inimi...


27 Iunie 2009

Muzica e vibratia iubirii pe intelesul fiecarei inimi- spune mama... Asa ca tata a luat chitara vibrand de nerabdare sa transpuna in acorduri sublime sentimentele. M-am hotarat si am hotarat! E momentul pentru prima lectie de chitara. Asa ca vrea, nu vrea, tata ia chipul primului meu profesor in ale muzicii. E drept ca mi se pare putin cam mare jucaria adultilor- chitara - insa nu ma descurajez cu una cu doua. Urmaresc fascinata cum corzile ingana sunete simple sub mangaierile degetelor. Miscarea ma incanta si ma indeamna sa imi doresc sa incerc si eu. Imi iau inima in dinti- adica ma scuzati !- intr-un dinte jumate- si incep. Primele sunete sunt gata! ...Mmmm - cred ca mi-ar fi fost mai usor cu o toba. Voi ce ziceti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu