Imagine

joi, 11 iunie 2009

Gusturi...


11 Iunie 2009
De cateva luni sunt exaltata de o sumedenie de stimuli- auditivi, vizuali, tactili, olfactivi si gustativi. Insa azi o minge galbena m-a facut sa expermentez o multime de senzatii. Nu mi-am imaginat ca migiuta din mana mamei poate fi o jucarie atat de interesanta, asa ca o ceream cu insistenta... Mama mi-a intins-o rezervata. Seamana cu o minge dar nu este neteda ca celelalte si are un parfum aparte. Mama taie o bucatica si sunt tare suparata ca a spart jucaria, inainte sa ma fi plictisit de ea. Surpiza-imi da mie bucatica sparta. E atat de moale si mmm mirosul este mult mai puternic. O duc la gura si incep sa o examinez. Are un gust interesant, nou si incantator pe moment ca peste cateva secunde sa imi dea fiori. Imi place jucaria asta careia mama nu-i spune minge ci lamaie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu