Imagine

vineri, 26 iunie 2009

Formula 1



26 iunie 2009
Imi rezem surasul de marginile zorilor şi aştept să se răsfrangă in mine glasul bland al mamei. Bună dimineata! Ochii-mi ageri spinteca lumina in cautare de aventuri, vrand să cuprind tainele lumii. Privesc intrebatore lucrurile din jur şi, cu fiecare zi, obiectele capătă un alt sens, un alt inteles. Mai zilele trecute tata sădea cu intelepciune, in solul avid de cunoastere, tainele şofatului. Astăzi au incolţit primele roade, cuvintele lui s-au cristalizat in sufletul meu si au răsărit dorinţe, aptitudini şi reuşite. Imi place sa actionez si sa observ efectul faptelor mele, iar acest cerc- simbol al inceputului si sfarsitului, al perfectiunii- ma ademeneste sa-l cuprind cu mainile, mintea, sufletul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu