Imagine

luni, 21 septembrie 2009

Pasiuni


Lunile trec cu repeziciune, progresele sunt vizibile de la o zi la alta, insa marile pasiuni nu se uita, raman puternic ancorate in suflet si reapar pe neasteptate, se insereaza in viata noastra nonsalant. Pasiunea este sinonima cu neprevazutul, cu insolitul, cu revelatia, cu sublimul.

Dupa ce m-am deprins cu echilibrul, apoi cu primii pasi, am descoperit senzatia inaltimilor si implicit am perseverat in a cauta, in interior, resursele pentru a ajunge in locuri neumblate, interzise, ascunse....
Pasiunea si dorinta de a escalada revine in sufletul meu adesea. Tot ce am de facut e sa-i ascult chemarea si sa ma ascund de privirea iscoditoare a mamei. Sunt deja fetita mare. Am un an, 8500g, 74 cm si 6 dintisori (incisivii frontali de jos si incisivii frontali si laterali de sus). Stiu chiar sa-i dau ursuletului/lui bebe sa bea apa (si zic gal, gal), stiu ce sunete scoate sarpele (ssss si scot si limba) si cocosul (chhh!!!), am invatat sa dau gol (si spun gooooo) si chiar am reusit sa ma ridic singura de jos...asa ca e timpul sa am si pasiuni. Nu-i asa?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu