Imagine

marți, 29 septembrie 2009

Gasca mea...


Gasca mea nu poate sa stea

Linistita, nici o clipa.

Hai si tu daca simti asa

Vino-n gasca mea!

Ce-mi mai vine sa fredonez versurile celor de la HI-Q... Dar mai bine le dansez...

Astazi a fost reuniune de.... bebei. Cand orologiul se pregatea sa sune de amiaza, iata toata gasca frematand la locul de intalnire preferat. Intr-o clipa coltul de rai trepida de energie, curiozitate, mici conflicte, amoruri si intrigi neintelese de adulti. Daca vreti sa aflati care este reteta pentru a avea o gasca de prieteni perfecta, notati: luati cam 8-10 copii cu varste intre 10 luni si 2 ani, cam 4-5 mingii, 3-4 galetuse cu lopatele, 1-2 biciclete cantatoare si inca vreo 5-6 jucarii si gata.... Puneti aceasta compozitie aparent haotica la dospit pentru vreo 18-20 de ani si o sa aveti parte de o surpriza de proportii. Ei.... astept sa-mi spuneti daca v-a reusit. Si, pana atunci, n-am sa va spun Pofta buna! ci... distractie placuta!

(Piticutii sunt, de la stanga la dreapta: Daria, Maria, Darius, Daria, Andreea, Bianca)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu