Imagine

duminică, 17 mai 2009

Ma iubeste?! Nu ma iubeste?!


Duminica 16 Mai 2009

Cine a spus oare ca bebelusii sunt mici si nu stiu mare lucru? Ce impertinenta! Sa va povestesc... Eu deja sunt asaltata de o groaza de sentimete si dileme... Pai deh... Se pare ca Amor m-a vizitat asa de mica. Zilele trecute, plambandu-ma am facut cunostinta cu un alt bebelus . Am vorbit bebeiasca noastra, am aflat o multime de lucruri interesante despre el: il cheama Gabi, e de-o seama cu mine si nu-i place in carucior. In schimb ii place supa -crema de legume. Eu o detest ...Oare cum de-i place asa ceva ?- il intreb eu mirata.... Dar nu-i bai, tot imi place de el chiar si asa, doar nu-i pregatesc eu supa...si apoi - nu degeama se zice faptul ca se atrag contrariile....
Dar colac peste pupaza, am facut cunostinta, pe seara, cu Andrei, tizul meu. E mai mic decat mine cu vreo 2 luni. Nu ma deranjeaza prea tare pentru ca zambeste continuu si e foarte vesel. Si apoi mamica lui ma place foarte tare. Si am auzit eu ca e bine sa te pui bine cu soacra....

Dilema este, cand ma intalnesc cu amandoi in parc eu cu cine ma plimb: cu Gabi sau cu Andrei?
Da-ti-mi voi un sfat, ca sunteti trecuti prin viata! Oare care ma iubeste?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu