Imagine

marți, 25 august 2009

Ospatul

25 August 2009

Va invit, prietenii si admiratorii mei, sa luam impreuna micul dejun, aici, in palatul regal. Reteta e simpla: te asezi confortabil in jiltul presarat cu nestemate si astepti ca slujitorul imparatesc (alias mama) sa vina cu bucatele... Si iata ca ospatul incepe - cateva banane ademenitoare zambesc poznas din farfuriuta colorata. Si hop! Am prins o bucata mai jucausa si incerc sa o inghit. Insa, ce sa vezi?! Unde nu mi se strecoara printre degete si, tzusti, da fuga la surorile ei din farfurie. Bag seama ca e vorba de o banana fermecata... sau poate de o farfurie magica, cu magnet, care atrage bucatile inapoi, pe fundul ei. Hmm...dar nu ma las eu pacalita cu una cu doua, ochesc din nou o bucatica moale si inmiresmata, o apuc zdravan si gata! A mea e nazdravana! Ajung cu ea in gurita si dau sa o mestec... dar, ca un facut...ia-o de unde nu-i! Sireata s-a pitulat si a zbughit-o printre dintisorii mei (doar 4 la numar!) si s-a ascuns tremuranda dupa jilt. Ei ... Asta nu-i a buna. Nu-i lucru curat la mijloc! (a se vedea dezastrul ramas sub scaunul imparatesc!!) Atunci ma hotarasc sa folosesc lingurita speciala, pe care mi-a pregatit-o slujitorul de la palat. Asa sigur ajung eu sa-i vin de hac bananei. Si da-i si alearga prin farfurie dupa o bucatica si, mai cu mana, mai cu lingurita, reusesc sa nimeresc o felie mai schioapa, obosita de atata dezmat. Insa nici de data asta nu reusesc. Asa ca plictisita de atata vanatoare, iau farfuria neobrazata si zvarrrr, o arunc cat colo. Apoi, eu chiar nu aveam chef de micul dejun, ce atata osteneala! Mai bine va invit pe toti in parc, ca de ospat m-am lecuit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu