Imagine

marți, 25 august 2009

Marionete


Mare petrece, mare! Au venit in parc, ieri, niste omuleti zambitori. Am dansat, am cantat impreuna, ne-au spus povesti. Initial am crezut ca sunt bebelusi ca mine, asa ca i-am luat de manuta, le-am zambit si chiar am facut boc cu ei. (semn de afectiune si de tandrete) Ca si mine, erau tinute de mamicile lor si indrumate mai la stanga sau dreapta... Doar ca mami le spunea papusi... altii marionete... Oare sunt si eu o marioneta? Mmmm ...daca sunt o papusa ca acelea din parc? Ele depindeau de mamicile lor...si eu la fel. Doar ca la final au fost puse in niste cutii mari si inchise acolo. Sper ca mami sa nu faca la fel cu mine. Marionete, papusi, bebiti...care o fi diferenta? Sper sa aflu in cateva zile secretul si o sa vi-l soptesc si voua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu