Imagine

joi, 27 august 2009

Minutul de lectura....

Am sa va impartasesc azi un secret. Stiti care e jucaria mea preferata?!... Cartea. Pun prinsoare ca n-ati ghicit. Da... Ma incanta mirosul ei, desenele viu colorate, paginile lucioase si mai ales gustul ei. Azi mami m-a surprins intr-un moment de tandrete cu ... pisicuta dungata din Alice in tara minunilor. Da, da... E o pisicuta tare zambitoare si vesela, seamana mult cu mine si am devenit prietene. De cate ori gasesc cartea, dau grabita paginile ca sa ma reintalnesc cu ea- cu pisicuta dungata. Mami imi citeste povestea, dar eu n-am rabdare sa aud nazdravaniile lui Alice. Eu scriu zilnic propria mea poveste cu pisica dungata. De la ea am invatat sa spun tic-tac, apa, cioc-cioc, gata si oac. De fiecare data ii arat mamei, cu degetelul, ca ma bucur sa o regasesc pe pisicuta. Poate ca, intr-o buna zi, o sa scriu chiar eu o carte despre peripetiile mele si ale Pisicutei Dungate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu