Imagine

sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Sunt vis natang...


M-am pierdut undeva intre abis si zenit. Nu ma mai regasesc. Dorintele stau tolanite nonsalant in sufletul meu. Privesc dincolo de mine, prin mine, o cale de evadare. O toropeala venita de nicaieri le coplesteste energia. Nu-i momentul potrivit, sa mai asteptam- murmura... Apoi, o idee poznasa se insinueaza printre ele: Quelle. O mie de dorinte doar cu Quelle – o mie de dorinte sunt insufletite doar de Quelle, doar cu Quelle. O mie de povesti ca ale Sheherezadei tropaie, clocotesc de entuziasm si devin realitate. Cu Quelle si cele poate 1000 de articole de calitate, o mie de povesti devin reale, cu final fericit, pentru toti cei care doresc sa cumpere rapid si confortabil haine deosebite.

Cand vine vorba da Quelle, pestisorul fermecat este mai darnic ca niciodata. El indeplinete nu doar 3 dorinte, ci o mie, caci ii este usor si confortabil. Adesea imi trec prin minte o mie de ganduri, o mie de tinute care sa ma faca sa ma simt speciala, admirata, iubita, dorita, o mie de dorinte... Cu Quellemagazinul online cu imbracaminte, incaltaminte si alte surprize, toate prind contur.

O mie de dorinte doar cu Quelle – si deja simt ca zbor, ca visele se materializeaza. Mesajul sau coborat din lumea povestilor, imi deschide inima si sunt din nou increzatoare, curioasa sa descopar minunile regasite in aceasta imparatie Quelle. Un regat al tinutelor pline de luminozitate si culoare, al lucrurilor vibrante, pline de stil si valoare. Insa totul este posibil doar cu Quelle, doar aici cele o mie de dorinte mi se implinesc. Doar Quelle a reusit sa-mi insufleteasca visele, dorintele. Acum sunt din nou EU....
Sunt zbor nebun,
adanc ancorat in zenit.
Sunt gand pribeag
cazut pe pleoapele tale.
Sunt vis natang
mazgalit pe aripi de dor.
Sunt o mie de povesti
picurate-n surasul tau.
Sunt o mie de dorinte
revarsate in culori
peste trupul fantomatic.


Un comentariu:

  1. Gand la gand cu Seherezada. E, intr-adevar, un slogan care te trimite in lumea povestilor.

    RăspundețiȘtergere