Imagine

duminică, 25 octombrie 2009

Organizare, reorganizare, crestere, succes!

Avem obiceiul, cand vine toamna, sa facem putina ordine in ganduri, case, site-uri. Aruncam ceea ce se dovedeste a fi inutil, redecoram spatiile dragi, reorganizam sufletul si interiorul in functie de noile prioritati, ne redefinim... Si asta pentru ca timpul aduce cu el schimbare, evolutie, noi idealuri.
Astazi a venit randul site-ului Azerty (http://www.azerty.ro/) sa-l reasez, sa-l imbrac cu straie noi, de petrecere... Da! Va fi o petrecere pentru ca va deveni in scurt timp lider pe piata magazinelor online IT&C.
  • Pentru inceput ar trebui cosmetizat putin. Estetic vorbind, as schimba culorile. In locul albastrului as alege galben, fiind bine cunoscută semnificaţia şi efectele acesteia. Galbenul este cea mai caldă, cea mai expansivă şi poate cea mai însufleţită culoare. Galbenul este intens, amplu şi orbitor, fiind de esenţa divină şi a ajuns un atribut al puterii. Efectele psihologice ale culorii galben pentru care s-a optat sunt căldura, satisfacţie sublimă, admiraţia, înviorarea, este o culoare dinamică, oferind senzaţie de apropiere în spaţiu, stimulează şi întreţine starea de vigilenţă, sporeşte capacitatea de concentrare şi mobilizează atenţia, predispune la comunicativitate profundă şi conferă o stare de împlinire mentala. Scrisul ar trebui sa fie putin mai mare, pentru a usura regasirea detaliilor cautate. Iar scrisul cel mai usor lizibil este cel de culoare neagra.
  • Pe bara principala as pune doar: Home, Magazin, Promotii, Contact, Index alfabetic al produselor si marcilor, Harta site.Sub acestea: Cum cumpar, Cum platesc, Cum se face livrarea, Confidentialiate, Garantii, Rate on-line, Servicii service, Returnarea Produselor
  • Bara verticala cu Produse - ar trebui asezata orizontal, sub Cum cumpar... (bara a doua de prezentare), deoarece atentia asupra unui produs se face in cateva fractiuni de secunde. In cazul in care nu exista rapid si este necesara parcurgerea unui lung sir de produse pt a ajunge acolo, unele persoane impulsive sunt tentate sa schimbe magazinul... As renunta la deschiderea site-ului cu promotiile. Cine este interesat de ele, le va regasi cu usurinta in bara orizontala. Pagina de deschidere ar trebui sa cuprinda lista cu Produse, Producatori, scrise cu caractere mari, atragatoare.
  • Lista de producatori as aseza-o la vedere, chiar in locul Produselor... Reprezinta o carte de vizita a site-ului, o recomandare. Sunt firmele prestigioase care asigura calitatea si siguranta ravnita de orice posibil cumparator.
  • Axioma marketingului modern este: Mesajul potrivit – omului potrivit, la momentul optim şi pe canalul adecvat. As alatura numelui site-ului un logo puternic, convingator, care sa inspire incredere si sa capteze atentia vizitatorului - Azerty- consilierul tau IT. Ceea ce mi se pare foarte potrivit tinand cont de toate informatiile, detaliile, posibilitatile de comparare cu alte produse.
  • As mai adauga: un index alfabetic al produselor si marcilor, cu trimitere catre paginile repective, numarul persoanelor care au achizitionat produsul si un spatiu destinat celor care folosesc produsul sa isi spuna opinia. In dreapta sub Trimite comanda, as adauga numerele de telefon unde se pot face comenzi. Si chiar as putea aduce o inovatie prin anuntarea posibilitatii de a face o rezervare telefonica a produselor pentru 24 de ore.
Ei cam asta a fost curatenia de toamna, organizarea si reorganizarea acestui colt virtual. Sper ca in timp ce eu am scris acest articol pentru SuperBlog 2009, site-ul sa creasca, sa aiba succes, sa aduca roade - ca doar toamna se cantaresc roadele....

Un comentariu:

  1. Foarte bine organizat articolul tau, sigur cei de la Azerty se vor folosi de sfaturile tale.

    RăspundețiȘtergere