Imagine

joi, 2 iulie 2009

Perseverenta

2 Iulie 2009
O explozie de sentimente imi freamata-n suflet. Cu fiecare pas imi infrang temerile si descopar propriile limite. Sunt nesigura insa asta nu ma opreste sa-mi doresc sa ajung tot mai sus, sa vad, sa simt, sa reusesc. Escaladez nesiguranta si tot ceea ce intalnesc in drum. Miroase-a piscuri, a inaltimi cucerite. Ceea ce-mi doresc ma inaripeaza iar picioarele devin tot mai viguroase, echilibrul tot mai stabil. Sa fiu independenta e absolut miraculos. Mama ma urmareste cu privirea gata sa ma sustina. Vreau sa evadez din spatiile limitate sub asaltul gandurilor indraznete, ambitoase. Uneori visele mele de a ma inalta se naruie profund, sub impactul gravitatiei. Urmeaza caderea si inevitabil dorinta si mai devastatoare de a incerca iar si iar caci atata timp cat nu incetezi sa urci, treptele nu se vor termina; sub pasii care urca, ele se vor inmulti la nesfarsit (Kafka).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu