Imagine

miercuri, 29 iulie 2009

La ceas de taina


29 Iulie 2009

La ceas de taina, sufletu-mi smerit se desprinde de realitatea terestra imanenta pentru a indrazni sa se indrepte spre binecuvantata lumina. Privesc inocenta faptura care doarme cu capul plecat si mainile impreunate a rugaciune. Spiritu-mi ingenuncheaza si el si se cufunda intr-un dialog tainic cu Divinitatea. Te rog, Doamne, pogoara harul Tau peste cuvintele mele sarace si umple-le de intelesuri pentru copila mea. Ajuta-ma sa-i incrustez credinta in suflet, sa o invat ce inseamna bunatatea si iubirea. Fie ca lumina ce radiaza in sufletul ei candid sa o calauzeaza in anotimpuri de restriste, fie ca inima sa-i fie plina de arome de fericire si incredere. Da-mi harul Tau sa o pot invata sa sfarame barierele rautatii, sa stea departe de capricii utopice, sa experimenteze absolutul. Da-i, Doamne, o viata plina de intrebari si revelatii, de clipe sublime si implinire.

Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu