Imagine

vineri, 25 septembrie 2009

Pauza publicitara

Se pare ca timpul se scurge cu repeziciune si mami se pregateste sa inceapa serviciul. Adesea o vad in fata calculatorului cautand un job atractiv, care sa se potriveasca cu firea ei dinamica, responsabila si ambitioasa. Zilele trecute atentia i-a fost atrasa de un articol captivant al companiei Compania Netpress Consulting descoperit pe pagina http://www.banipepost.com/. E foarte multumita de faptul ca jobul consta in promovarea serviciului www.banipepost.com si asta presupune ca fiecare agent isi poate alege modalitatea de lucru, de promovare, timpul pe care-l aloca, ca poate fi inventiv si nu este constrans de rigorile unui job de birou. Asa ca a analizat cu realism oportunitatea si s-a gandit ca e momentul sa valorifice o astfel de oferta. A creactualizat CV-ul ( o fi vreo jucarie ceva- ca eu una n-am priceput inca despre ce e vorba) si l-a trimis pe adresa mentionata in anunt office@banipepost.com.

Se pare ca se cere si perseverenta... Apoi eu am suficienta si cred ca o sa ii imprumut si mamei putina ca sa reuseasca si sa se alature unei echipe tinere si profesionale. Pare o idee incitanta sa inceapa sa lucreze cu program flexibil, sa imi poata aduce multe surprize si jucarii. Si perseverenta face casa buna cu ambitia, inteligenta, creativitatea si comunicarea.

Sa va spun despre comunicare...deja dialogurile dintre mine si mami sunt aromate si condimentate...da..... de gesturi simple dar revelatoare. Pentru ca era vorba de mers la plimbare, am dat glont la sifonierul mamei si i-am aratat o pereche de pantaloni potriviti si apoi i-am soptit : Pa! Pa! Si nu doar atat: am gasit pe canapea o pereche de sosete d-ale mele, i le-am aratat si i-am spus: Pa! Pa!... A zambit mami si mi-a confirmat, plina de tandrete, ca mesajul comunicarii a fost clar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu